23
Feb
06

Monday, February 20, 2006

“Gw pikir lo ngga ada jodoh sama dia deh”,
“HAH???!!!”,
“Lo denger yang gw bilang tadi kan?”,
“Iya gw denger, tapi maksudnya apa?”,
“Ya itulah maksudnya”
“Kok lo bisa ngomong kayak gitu”,
“Ini soal perasaan Ni..”
“Perasaan??”
“Iya… gw cuma punya feeling lo ngga ada jodoh ma dia”
“Emmm..bukannya lo suka dia?”
“Suka tuh kata lain Ni, ini soal jodoh”
“Gw nggak ngerti…”
“Apa sih yang bisa lo banggain dari cowok kayak dia, gw tanya coba”
“ Ehmmmmm….”
“Lo ngga bisa jawab kan Ni, karena emang jawabannya ngga ada”
“Kok lo sengak gitu si Na”
“Gw cuma ngga suka aja dengan gaya pacaran lo berdua..”
“Hah??”
“Tapi sekali lagi, lo dan dia yang menjalani, dan gw cm penonton…”

-imaginary conversation with a friend of mine…-


0 Responses to “”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: